1_Hotely-Barceló-mění-značku-připomíná-lehkost-Středomoří

Hotely Barceló mění značku, proměna čeká i hotely v Česku

/21.3.2017/Dosud největší rebranding v dějinách tradiční rodinné firmy – změna značky i celkového vizuálního stylu – čeká do konce března 2017 hotely Barceló. Barceló Hotel Group, jeden z největších hotelových řetězců na světě s více než pětaosmdesátiletou historií, přichází s novou strategií: jeho hotely změní své názvy i loga a rozdělí se do čtyř nových kategorií. Proměna čeká také dva hotely v české metropoli. Hotel Occidental Praha a Occidental Praha Five nahradí nynější názvy Barceló Praha a Barceló Praha Five.

Nové logo tyrkysové barvy Occidental Hotels se štíhlým bílým písmem podle generálního ředitele hotelů Occidental v Praze Alejandro Martína Álvareze připomíná Středomoří s jeho osvěžující lehkostí. Jednoduché a elegantní logo symbolizuje i dostupnost nabízených služeb, byznys a komunikaci. „Hotely Occidental v Praze 5 a Praze 4 zůstávají na stejné adrese. A i v budoucnu budou příhodným místem pro obchodní setkání nebo konference, k čemuž už od svého založení směřovaly,“ uvádí generální ředitel pražských hotelů Occidental v Praze Alejandro Martín Álvarez.

Nové čtyři kategorie Occidental Hotels&Resorts, Royal Hideaway Luxury Hotels &Resorts, Allegro Hotels a Barceló Hotel&Resorts umožňují otevírat nové hotely i v destinacích, kde již Barceló své hotely má, a ještě více tu expandovat. Nové rozdělení nám zároveň otevře dveře do dalších zemí světa,“ říká Alejandro Martín Álvarez.

Nová značka Occidental Hotels je orientovaná na snadnost a dostupnost nabízených služeb. Royal Hideway se zaměří na klientelu vyžadující nejvyšší možný luxus. Hotely Allegro umístěné převážně v přímořských letoviscích budou cílit na turisty a rodiny a Barceló Hotel&Resorts zůstanou městskými a odpočinkovými hotely s prémiovou lokalitou. Za rozrůzněním značek stojí celosvětová konjunktura, která příznivě ovlivnila i hotelový byznys,” pokračuje Álvarez.

Původní název i logo si naopak podrží na turisty zaměřený Barceló Old Town situovaný v centru Prahy a také Barceló Brno Palace. Ten loni splnil velmi přísná mezinárodní kritéria a stal se vůbec prvním pětihvězdičkovým hotelem v tomto městě. Dalším pětihvězdičkovým hotelem v České republice je i hotel Wilson Occidental Praha, který se otevřel na Václavském náměstí minulý rok.

Dvanáct nových hotelů na lukrativních místech

Minulý rok byl pro Barceló Group velmi úspěšný a španělský řetězec zažil vůbec největší expanzi za poslední desetiletí. Do jeho portfolio přibylo 12 nových hotelů s 1923 pokoji – ty nejzajímavější se povedlo získat ve Španělsku, na Kanárských ostrovech, v Panamě a v Mexiku. Ale také v Praze, kde se v březnu 2016 naVáclavském náměstí otevřel luxusní pětihvězdičkový hotel Occidental Praha Wilson. Další rozšíření skupiny Barceló se nyní má odehrát v Číně, kde se už loni Španělé spojili s čínským gigantem Plateno, aby společně dobývali asijský hotelový trh.

Společnost Barceló Group byla založena v roce 1931 na Mallorce a z rodinné firmy se postupně stal jeden z největších hotelových řetězců na světě. Aktuálně má tato společnost víc než 108 hotelů s 38.000 pokoji ve 20 zemích, provozuje také svou vlastní mezinárodní leteckou společnost Evelop! Svůj první mezinárodní hotel otevřela firma Barceló v roce 1993 právě v Praze. Skupinu v současné době vlastní již třetí generace této rodiny.

www.barcelo.com

www.occidentalpraha.com

www.occidentalprahafive.com.

FOTOGALERIE (náhledy):

Přílohy ke stažení