1_Barceló Praha_jablko

Hotel Barceló Praha sází na zdraví manažerů

Bioenergetická cvičení, meditace, zdravé svačinky i zelené jablko. To vše je součástí zdravotního balíčku, který poskytuje svým návštěvníkům – teď převážně kongresovým hostům – hotel Barceló Praha. V takové šíři jako jediný v tuzemsku. A jako symbol zdraví a zároveň i značky Barceló, která letos slaví své 85. narozeniny, v něm na žádném stole nechybí zelené jablko. Hotel Barceló Praha navíc využívá i své výhodné polohy v Praze 4, která se stává největším byznys centrem v metropoli. I to byl důvod rozsáhlé investice 270 miliónů korun: právě tolik stála kompletní rekonstrukce hotelu. Záměr byl jediný: pohodlí a vyšší výkonnost manažerů na pracovních cestách.

„Trendem jsou kratší a intenzívnější konference. Výrazně se zkracuje doba jejich trvání, častější než dřív jsou teď konference například na jeden až jeden a půl dne. A důvody nejsou jenom finanční. Pořadatelé i účastníci si víc cení svého času a chtějí ho maximálně využít, což klade další nároky na hotelový servis a ubytovací komfort,“ říká generální ředitel hotelů Barceló v Praze Alejandro Martín Álvarez, rodilý Španěl. V hotelech, které má na v Česku starosti, se jen v září a říjnu koná průměru 30 konferencí za měsíc, ročně jich tu přivítají až 320.

Podle Álvareze je cílem hotelu spojit při těchto akcích příjemné s užitečným. „Chceme, aby setkání uspořádaná v našem hotelu zapadaly do současného životního stylu, který je ve znamení zdravého a lehkého stravování, pohybu a péče o tělo i mysl. Proto nabízíme zaměstnavatelům, účastníkům konferencí, seminářů či jiných akcí například meeting obohacený o reflexologii rukou a nohou, metodiku správného dýchání nebo meditaci. Aby manažeři byli ve formě, nebolela je záda a mohli se co nejlépe soustředit na odpolední část programu,“ dodává Alejandro Martín Álvarez. I takzvané coffeebreaky, přestávky nabízející účastníkům obvykle kávu a sladkosti, lze v Barceló pořídit jinak: kromě všudypřítomných zelených jablek jsou tu na výběr lehké sendviče z celozrnného pečiva, aranžmá z čerstvého ovoce a různě upravená zelenina.

Unikátní pokoje ve stylu „tři v jednom“

Novinkou v Barceló Praha je i jednadvacet nových pokojů typu junior suite. Tolik podobných multifunkčních pokojů nemá žádný jiný hotel v tuzemsku. Pokoje mohou sloužit jako malé konferenční místnosti a lze je přestavět na kanceláře nebo rodinné pokoje.

Do celkové rekonstrukce hotelu v Praze 4 investovala tento rok společnost Barceló Hotels&Resorts 270 miliónů korun. Přestavba se dotkla všech pokojů a konferencím je tu teď věnováno celé jedno hotelové patro. „Konferenční hosté požadují především klidné a tiché prostředí, pohodlné postele a jednoduchý, moderní a vzdušný design,“ vysvětluje Álvarez.V šesti velkých konferenčních místnostech, do nichž se celkem vejde až 300 lidí, jsou také speciální pohodlné ergonomické židle. Účastníci konference si zde také mohou sami regulovat intenzitu světla, teplotu či větrání.

K co největšímu komfortu hostů nově slouží také 230 rekonstruovaných, moderních a prakticky vybavených pokojů – mimo jiné s pohodlnými, velkými postelemi, s širokou nabídkou různých typů polštářů, sprchami s tropickým deštěm a také s interiérem dovezeným ze Španělska. Samozřejmostí je i 40 televizních kanálů z celého světa.

Pětaosmdesátiny ve znamení nových značek a expanze do Asie

Společnost Barceló Hotels&Resorts, hotelová divize společnosti Barceló Corporación Empresarial, je třetí největší sítí ve Španělsku a 42. ve světě. Tradiční značka vlastněná rodinou Barceló ke svým pětaosmdesátinám chystá novou značku Royal Hideway určenou pro luxusní klientelu. Nové hotely plánuje otevřít ve Španělsku a v Mexiku. A expanduje také do Asie. Na tomto kontinentu chce během deseti let otevřít až 100 nových hotelů. První z nich budou v Číně. Řetězec zároveň plánuje i další novou značku Allegro pro turisty.

Aktuálně má tato společnost 108 městských a odpočinkových hotelů s celkem 33.000 pokoji v 19 zemích. Začátky příběhu hotelové skupiny Barceló sahají až do roku 1931. Rodina začínala se společností, která přepravovala cestující. Z ní se během pětaosmdesáti let stal díky práci tří generací rodiny Barceló jeden z největších světových hotelových řetězců. Svůj první mezinárodní hotel otevřela rodina Barceló v roce 1993 právě v Praze. A i zde letos v březnu otevřeli majitelé nový luxusní pětihvězdičkový hotel Occidental Praha Wilson. V současné době tak u nás provozuje Barceló Hotels&Resorts celkem pět hotelů, včetně Barceló Brno Palace, vůbec prvního hotelu v tomto městě, který v letos v červnu získal prestižních pět hvězdiček.

Česká republika se tak řadí mezi státy, v nichž je o ubytování a služby této značky velký zájem.

www.barcelo.com

www.barcelopraha.com

Přílohy ke stažení